Kiedy wprowadzasz na rynek nową firmę, produkt lub usługę, bardzo ważne jest, aby mieć slogan, który zdobędzie serca odbiorców i namaluje w ich umysłach obraz tego, co oferujesz.

 

Dobry slogan powinien informować o tym, co robi Twoja firma, być krótki, zapadający w pamięć i chwytliwy. Powinien być czymś, co ludzie łatwo zapamiętają i podzielą się nim.

Jednak wymyślenie idealnego sloganu to nie lada zadanie. Jak upewnić się, że Twój slogan będzie wystarczająco zapadający w pamięć, aby wyróżnić się z tłumu?

 

Oto kilka wskazówek dotyczących tworzenia sloganu:

 

  1. Bądź konkretny: Próbując wymyślić skuteczny slogan, najlepiej pomyśleć szczegółowo o tym, co oferujesz i rozbić to na kluczowe elementy Twojego produktu lub usługi. Na przykład, zamiast „sprzedajemy koszulki”, spróbuj „sprzedajemy śmieszne koszulki”. Różnica jest subtelna, ale robi różnicę w tym, jak ludzie będą postrzegać twoją markę; „zabawny” wywołuje mentalny obraz w umysłach potencjalnych klientów w porównaniu z tylko „koszulką” i daje im poczucie tego, czego mogą oczekiwać od twojej firmy, kiedy przyjdą z wizytą.

 

  1. Rozważ swój rynek: Bądź świadomy, do kogo próbujesz przemówić swoim sloganem.

 

  1. Bądź szczery. Nic nie przekonuje bardziej, niż prawdomówność firmy.

Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://medialis.pl/ .

By admin